Financieel beheer

Vertrouw uw financiële zaken gerust aan ons toe

Financiëel beheer is onlosmakelijk verbonden met administratief beheer. Er zijn allerlei financiële zaken die u moet regelen bij de verhuur van uw vastgoed. Hoe zorgt u voor een soepele inning van de huur? Hoe zit het met de waarborg en wat te doen bij huurachterstand? U kunt deze financiële zaken toevertrouwen aan Gooi en Beheer o.z. zodat u uw handen vrij heeft voor andere zaken.

Het juiste adres voor particulier en bedrijf

Of het nu gaat om vastgoed vanuit uw bv. of particuliere objecten, u bent bij ons aan het juiste adres als het gaat om financieel beheer. Door het gebruik van een uniek software pakket is Gooi en Beheer o.z. in staat om voor alle bedrijfsmatige en particuliere klanten de facturering te laten plaatsvinden. Wij zorgen voor het innen van de huur, de eventuele servicekosten en overige voorschotbedragen. De ontvangen huur wordt nog tijdens de huurmaand doorgestort naar de opdrachtgever. Gemaakte onderhouds- en beheerskosten worden hiermee direct verrekend. Wij bewaken de tijdige en correcte betaling van alle door de huurder verschuldigde bedragen. Bij achterstand ontvangt u advies over de noodzaak van juridische bijstand voor het innen van achterstallige betalingen. Wij zorgen desgewenst voor incasso middels een deurwaarder. Indien van toepassing houden wij voor u toezicht bij de ontruiming. We zorgen voor het innen, bewaken en retourneren van de waarborgsom of bankgarantie. U ontvangt maandelijks een helder overzicht van de inkomsten en uitgaven

Kortom, wat kan Gooi en Beheer o.z. zoal voor u betekenen:

  • Indexering
  • Incasso van de huurpenning
  • Persoonlijk contact huurder
  • Facturatie
  • Verrekenen reparaties en onderhoud
  • Herinneringen en aanmaningen versturen
  • Afhandelen waarborgsom
  • Desgewenst waarborgbeheer
  • Inschakelen deurwaarder
  • Energiebelastingen terugvragen
  • Debiteurenbeheer
rijtjeshuis verhuur en beheer

En natuurlijk alle andere financiële zaken die bij beheer komen kijken.

Vergoeding voor financieel vastgoedbeheer bedraagt een percentage van de huuropbrengst exclusief de btw. Uw persoonlijk beheerder verzorgt vanaf het eerste contact met uw huurder transparantie in de samenwerking. Om discussie met uw huurders te voorkomen worden alle afspraken duidelijk en schriftelijk vastgelegd. Bent u geïnteresseerd? Neemt u dan contact met ons op.

Huisstijl Stippellijn Gooi en Beheer o.z. Uw vastgoedbeheerder

Al ruim 25 jaar ervaring in
het vastgoed management

We staan garant voor professioneel beheer met volledige transparantie in de samenwerking en inzage in uw portefeuille. Ons doel is dat u, zonder zorgen, het volledige beheer van uw vastgoedportefeuille kunt uitbesteden. Hierbij gaat het om financieel, administratief, technisch en of commercieel beheer.

Jarenlange ervaring en een brede deskundigheid alsmede het gebruik van de nieuwste software op het gebied van vastgoed management garanderen een verantwoord beheer van uw portefeuille. Daarnaast leveren wij graag een bijdrage aan het maximaliseren van uw rendement en het waardebehoud van uw vastgoed in heel Nederland.

Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vraag vrijblijvend informatie aan!

Regel uw vastgoedbeheer goed

Het belangrijkste onderdeel van vastgoedmanagement is misschien wel het financieel beheer. Wanneer dit niet op orde is, haalt u niet het rendement uit uw pand, zoals u dat wilt. Gelukkig kunnen wij van Gooi en Beheer o.z. u helpen op financieel vlak. Hier hebben we maar liefst meer dan 25 jaar ervaring in. Ook kunnen we u helpen met het technisch, administratief en commercieel beheer van uw panden. Of het nu gaat om woningen, bedrijven of winkelruimtes, wij zijn u graag van dienst. Hoe mogen wij u helpen?

Over ons financieel beheer

Weet u wat u moet doen met een waarborgsom? Hoe u een huurachterstand moet oplossen? En hoe int u de huur soepel? Met Gooi en Beheer o.z. bieden wij u een uniek softwarepakket aan, waarmee de facturering simpel kan plaatsvinden zoals u dat wenst. Wij zijn u financieel van dienst met het volgende:

  • Wij zorgen voor het innen van de huur, de eventuele servicekosten en overige voorschotbedragen.
  • Tijdens de huurmaand wordt de ontvangen huur naar u doorgestort. Gemaakte onderhouds- en beheerskosten worden hiermee direct verrekend.
  • Bij achterstanden geven wij u advies over de noodzaak van juridische bijstand voor achterstallige betalingen. Wij zorgen eventueel voor incassomaatregelen. Ook kunnen we een deurwaarder inschakelen en toezicht houden op de ontruiming.
  • We regelen het innen, bewaken en retourneren van de waarborgsom of bankgarantie.
  • U krijgt maandelijks een helder overzicht van de inkomsten en uitgaven van ons.Dit is slechts een greep van de diensten die wij voor u kunnen uitvoeren als het gaat om financieel beheer. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een van onze ervaren en goed opgeleide medewerkers.
vastgoedbeheer kantoor

Gaan wij samenwerken?

Bent u veel in het buitenland en is het niet mogelijk voor u om het beheer van uw panden zelf in handen te houden? Of wilt u simpelweg profiteren van het rendement en hier zo min mogelijk werk aan hebben? Dan biedt Gooi en Beheer o.z. uitkomst. We vertellen graag wat voor u kunnen doen op financieel vlak en wat ons complete dienstenpakket is. U kunt hiervoor contact met ons opnemen: 035-6470376. Of u kunt een bericht achterlaten via ons online contactformulier en wij zullen dan zo spoedig mogelijk antwoorden. Regel het financieel beheer van uw objecten goed en schakel ons vandaag nog in!

gooi en beheer kantoor