Kantoorpand huren

Wilt u een kantoorpand huren?

Bent u van plan om een kantoorpand te gaan huren? Zoek dan contact met Gooi en Beheer o.z. Wij hebben namelijk het grootste aanbod in uw regio. Bovendien kunt u bij ons rekenen op een uitstekende service. Zo bieden wij u in speciale gevallen de mogelijkheid om een bezichtiging buiten kantooruren te plannen. Dankzij meer dan 25 jaar aan ervaring weten wij precies wat er mogelijk is, wanneer u een nieuw kantoorpand wilt. Vindt u transparantie, integriteit, flexibiliteit en efficiency ook belangrijk, kom dan bij ons uw nieuwe kantoor huren!

Kosten en documenten

Gaat u daadwerkelijk een concreet pand bij ons huren? Dan brengen wij een commissie in rekening. Deze verschilt per object. Onze makelaar kan u meer hierover vertellen. Ditzelfde geldt voor de waarborgsom van het kantoorpand. Dit is als het ware een borgstelling voor het risico dat de verhuurder neemt in het aangaan van de overeenkomst als het gaat om schade aan het gehuurde object. Verder moet u een aantal documenten kunnen laten zien om de huurovereenkomst voor het kantoorpand te kunnen afsluiten:

  • Uittreksel Kamer van Koophandel (niet ouder dan 6 maanden)
  • Kopie paspoort van de tekeningsbevoegde namens de onderneming
kantoorpand huren

Huisstijl Stippellijn Gooi en Beheer o.z. Uw vastgoedbeheerder

Al ruim 25 jaar ervaring in
het vastgoed management

We staan garant voor professioneel beheer met volledige transparantie in de samenwerking en inzage in uw portefeuille. Ons doel is dat u, zonder zorgen, het volledige beheer van uw vastgoedportefeuille kunt uitbesteden. Hierbij gaat het om financieel, administratief, technisch en of commercieel beheer.

Jarenlange ervaring en een brede deskundigheid alsmede het gebruik van de nieuwste software op het gebied van vastgoed management garanderen een verantwoord beheer van uw portefeuille. Daarnaast leveren wij graag een bijdrage aan het maximaliseren van uw rendement en het waardebehoud van uw vastgoed in heel Nederland.

Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vraag vrijblijvend informatie aan!

Over onze procedure

Wanneer u een kantoorpand heeft gevonden dat volledig aan uw wensen voldoet, dan gaan we de zaken officieel maken. We sluiten het contract af en u krijgt de sleutel. De procedure hiervoor is als volgt:

  • Uw gegevens zijn ontvangen en gecheckt.
  • Daarna krijgt u de huurovereenkomst en een mail met daarin de eerste betalingen en een concept voor de huurovereenkomst.
  • Heeft u getekend? Dan gaan we de sleuteloverdracht plannen.
  • De sleuteloverdracht vindt plaats in uw kantoor. Alle bevindingen over de huidige staat worden dan opgeschreven, evenals meterstanden.
  • Hierna is het huren een feit. Heeft u nog vragen, dan zijn wij uw aanspreekpunt.

Wilt u bij ons gaan huren?

Wilt u het mooiste kantoorpand uit de omgeving? Laat u dan bijstaan door Gooi en Beheer o.z. Samen gaan we op zoek naar het perfecte pand en daarna helpen we u om alles te regelen als het gaat om het huren. Wilt u meer weten? Neemt u dan gerust contact met ons op en belt u naar 035-6470376. Wilt u liever mailen? Dan kan dit via ons online contactformulier. U vindt deze op onze site. We zullen vervolgens zo spoedig mogelijk reageren. Laat ons u bijstaan als het gaat om een kantoorpand huren!

  • Administratief beheer
  • Commercieel beheer Software
vastgoedbeheer kantoor