Administratief beheer

Administratieve taken ontstaan uit financieel beheer

Administratief beheer is onlosmakelijk verbonden met financieel beheer. Het administratieve beheer behelst alle administratieve taken die voorkomen uit het financieel beheer. Ook kan er spraken zijn van extra administratieve taken die desgewenst aan de bestaande service kunnen worden toegevoegd.

Denkt u hierbij aan zaken als:

  • Informeren van de huurder over de indexering van de huur
  • Inspecties bij oplevering en eindoplevering
  • Controleren van inkomende en uitgaande geldstromen
  • Inventarisatielijst checken
  • Huurovereenkomst opmaken
  • Service kosten afrekening
  • Desgewenst aanmelden bij nutsbedrijven
  • Desgewenst controleren van woz aanslagen
  • Desgewenst controle op lopende verzekeringen
appartement verhuur en beheer

Bent u een voorstander van vastgoedbeheer zonder administratieve rompslomp? Neemt u dan contact met ons op.

Al ruim 25 jaar ervaring in
het vastgoed management

We staan garant voor professioneel beheer met volledige transparantie in de samenwerking en inzage in uw portefeuille. Ons doel is dat u, zonder zorgen, het volledige beheer van uw vastgoedportefeuille kunt uitbesteden. Hierbij gaat het om financieel, administratief, technisch en of commercieel beheer.

Jarenlange ervaring en een brede deskundigheid alsmede het gebruik van de nieuwste software op het gebied van vastgoed management garanderen een verantwoord beheer van uw portefeuille. Daarnaast leveren wij graag een bijdrage aan het maximaliseren van uw rendement en het waardebehoud van uw vastgoed in heel Nederland.

Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vraag vrijblijvend informatie aan!

Gaan wij samenwerken?

We vertellen graag wat voor u kunnen doen op financieel vlak en wat ons complete dienstenpakket is. U kunt hiervoor contact met ons opnemen: 035-6470376. Of u kunt een bericht achterlaten via ons online contactformulier en wij zullen dan zo snel mogelijk antwoorden. Regel het financieel beheer van uw objecten goed en schakel ons vandaag nog in!